In atentia clientilor mei !

1. Taxa postala pentru fiecare colet este de 7 lei ,aceasta fiind suportata de catre client. In cazul in care doriti sa platiti in avans, taxa nu va ajunge decat 3 lei.

NU FAC SCHIMBURI!


2.Aici gasiti produse cu marimi ce variaza de la XS la XL. Acestea pot fi noi cu sau fara eticheta sau SH. In cazul in care produsul are un defect, voi specifica in descriere la "Observatii".

3. Pentru orice fel de informatii, rezervari de produse etc ma puteti contacta la adresa: chocobiscuits@yahoo.com. Photobucket

4. Comanda dvs trebuie sa contina linkul cu produsul si datele dvs DIN BULETIN!

5. Deoarece m-am mutat de curand si nu m-am instalat complet, voi expedia colete doar in zilele de luni. Va multumesc pt intelegere.

marți, 3 noiembrie 2009

Pantaloni



Pantaloni office negri, drepti
marime M
80 lei 60 lei


















Pantaloni in carouri negru & gri
marime XS (pe ei scrie 38 probabil asta e cea mai mica marime la acest model. eu port xs si imi vin f stramti)
sunt noi, au eticheta.

110 lei


Blugi pana albastru deschis
Stare: noi! cu eticheta!
Marime: 25 (XS)
Pret: 110 lei taxe incluse





Pantaloni maro cu talie joasa , grosuti, pentru toamna marimea 40 firma: project oops Pret: 110 lei









Pantaloni kenvelo in carouri
Marime 36 (S)
Noi, cu eticheta
79 lei

Pantaloni lila super dragalasi
Marime:38
Brand: XARA
Pret: 55 lei




Pantaloni pana

Marime 36

Stare: noi, nepurtati

Brand: TNT

Pret: 100 lei taxe incluse



Pantaloni marime S-XS nu pot sa-mi dau seama caci nu au eticheta. (ii pot masura daca e cazul)
Ei sunt nepurtati , i-am primit cadou dar cine mi i-a dat a rupt eticheta si a mai ramas doar plasticul acela .
Pret: 58 lei.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu